czwartek, 9 kwietnia 2015

Witam kochane!

Przychodzę dziś do Was z prośbą :) chce abyście poleciły mi jakieś fajne ćwiczenia na pupę która jest mega płaska, już nie jedna osoba to powiedziala, więc poza brzuchem i nogami to jeden z moich największych kompleksów :/

Czy przysiady wysmuklają w jakiś sposób nogi czy sprawiają że są jeszcze bardziej umięśnione?  + proszę o ćwiczenia również na nóżki :3

Dzisiejszy dzień zaliczam niestety do nieudanych pod względem diety, ale jtr przewiduje poprawę bo naprawdę tęsknię za płaskim brzuchem i uczuciem głodu :)
I znów wróciłam do papierosów, przez to nie jestem aż tak głodna i w jakiś sposób mnie to odpręża :d Na dzisiaj tyle bo jest meeega dużo nauki :c
Trzymajcie się Motylki :3




2 komentarze:

  1. Na pupę polecam Mel B c: wydaje mi się, że przysiady bez obciążenia nie umięśniają przesadnie nóg. Będzie lepiej <3

    OdpowiedzUsuń